Офіційна пошта        postmaster@dli.donetsk.ua

Телефон приймальної ректора   (0564) 94-70-21

Профорієнтаційна робота колективу кафедри господарсько – правових  Донецького юридичного інституту МВС України включає доволі різноманітні види та спрямування. В умовах COVID-19 актуальним стало питання вдосконалення виду та змістовності рекламного продукту з метою розповсюдження  через електронну мережу по освітянським закладам Кривого Рогу. Колективом кафедри в основу профорієнтаційних заходів було покладено інформативну, нагадувальну та підтримуючу рекламу.

З метою підвищення рівня інформованості керівного складу загальноосвітніх закладів міста та молоді Криворіжжя щодо видів освітянських  послуг інституту, їх змісту та доцільності обрання потенційними абітурієнтами колективом кафедри ГПД під керівництвом завідувача , кандидата юридичних наук, доцента Віталія Кадали було прийнято рішення щодо проведення  профорієнтаційної акції «Рекламний продукт як інструмент інформованості молоді Криворіжжя про зміст освітянських послуг Донецького юридичного інституту МВС України». Участь в акції прийняли всі члени науково – педагогічного колективу.

Для повного охоплення профорієнтаційним заходом освітянських осередків м. Кривий Ріг обсяг профорієнтаційної  роботи було розподілено між членами науково – педагогічного колективу за принципом адміністративного районного класифікатора, а саме: Криворізький район (Кадала В.В., Роженко О.В.); Терновський район (Кадала В.В. Деревянко Б.В.); Інгулецький район (Громенко Ю.О.); Центрально - міський район (Гузенко О.П.); Покровський район (Іваненко Д.Д.); Металургійний район (Роженко О.В.); Саксаганський район (Хайлова Т.В., Гузенко О.П.) та Довгинцівський район (Макаренко Н.А.).

Позитивним моментом проведення профорієнтаційної акції на тему «Рекламний продукт як інструмент інформованості молоді Криворіжжя про зміст освітянських послуг Донецького юридичного інституту МВС України» на погляд завідувача кафедри кандидата юридичних наук, доцента Віталія Кадали можна вважати наступне:

  • розширення молодіжної аудиторії ( профорієнтаційним заходом було охоплено 205 освітянських установ) в плані інформованості з питань змістовності освітянських послуг, презентації спеціальностей та умов навчання в Донецькому юридичному інституті МВС України;
  • накопичення електронного кафедрального інформаційного ресурсу для проведення профорієнтаційної роботи в наступних навчальних періодах;
  • налагодження взаємозв’язку з адміністрацією обраних освітянських закладів з метою вирішення питань подальшої співпраці;
  • інформованість освітянських закладів про графік проведення Днів відкритих дверей в Донецькому юридичному інституті МВС України.

В цілому мета профорієнтаційної акції на тему «Рекламний продукт як інструмент інформованості молоді Криворіжжя про зміст освітянських послуг Донецького юридичного інституту МВС України» практично досягнута. Намічені планові заходи профорієнтаційного спрямування кожним представником науково – педагогічного колективу виконані в повному обсязі. Підсумовуючи результати проведеної профорієнтаційної роботи Віталій Кадала подякував усім членам науково – педагогічного колективу за проведену роботу і обґрунтував доцільність та необхідність її продовження.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08

Доцент кафедри  ГПД,

Олена ГУЗЕНКО