Донецький юридичний інститут МВС України

Психологічні тренінги зі службовцями практичних підрозділів Національної поліції в Донецькому юридичному інституті тривають. 8 червня 2018 року старший психолог СКЗ КВП ГУНП в Дніпропетровській області, підполковник поліції Кендиш Олена, старший лейтенант поліції Слащиліна Анна та науковий співробітник ДЮІ МВС України, кандидат психологічних наук Когут Олександра провели тренінг на тему: «Імідж працівників відділення кадрового забезпечення».

Людська душа потребує взаємодії та постійного єднання зі світом. Взаємодія у групі – важливий комунікативно-діловий аспект спілкування. Встановлювати контакт, приймати та визнавати цінність кожного учасника групи, разом навчатися, співпрацювати – важливі колективні цінності колективу з гарним іміджем. Імідж є одним із найпотужніших механізмів впливу на аудиторію.

Фактор іміджу значно впливав на хід і політичних, і державних процесів упродовж всього існування людства. Питання розвитку іміджу будь-якого колективу пов’язане з соціальним змістом, і є ланкою більш організованої системи. Відношення до суспільства, до національності відображаються й на згуртованості в колективі, на іміджі кожного, і колективу в цілому. Самооцінка особистості зростає, якщо вона є частиною країни, яка має перспективи та можливості для розвитку. Патріотичність, як відношення до своєї країни, як віра в майбуття впливає на вмотивованість до справи, до життя. Актуальними та проблемними для українців є питання мотивації до професії, до планування майбутнього, але, не дивлячись на перешкоди соціального плану, які, хоч і зменшують можливості для саморозвитку та зросту, та все ж таки, залишають місце для професійного самовдосконалення за допомогою створення успішного іміджу колективу та особистого іміджу.

Учасники тренінгу за допомогою креативних методів психології спілкувалися на теми: згуртованість, мотивація, суперництво, конкуренція, лідерство, вибір лідера, самопрезентація. В ігровій ситуації виявлено групову та індивідуальну динаміку кожного, що сприяє розвитку самосвідомості та згуртованості у колективі. Імідж – це штучно створений образ, завдяки якому в навколишніх створюється враження про людину. Імідж створюється із внутрішніх та зовнішніх складових. Тренерами вдало підібрано методи для розвитку таких складових іміджу, як: імідж, тип, персонаж, образ, шарм, харизма. Імідж ‒ картина, на якій зображено людину, чи об’єкт, який вона спостерігає у галереї власних вражень. Сама створює себе – автопортрет, замовлений портрет у фахівця – робота іміджмейкера. Образ – картина у свідомості того, хто її споглядав. Тип – відокремлення одних картин від інших і подальше групування їх за спільними ознаками. Типаж – сукупність цих ознак. Персонаж – головний елемент картини – іміджу. Харизма – те, що змушує картину визнати шедевром мистецтва, віднести її до кращого світового доробку, або захоплюватися нею. Шарм – ювелірна робота, ідеально змайстрований ланцюжок з різних дорогоцінних камінців, кожен з яких має велику ціну і є елементом одного нерозривного цілого. Якщо прибрати один із камінців ланцюжок матиме вже не ту ціну, що мав колись.

Бажаємо успішного іміджу.

НДЛ ПППД ДЮІ МВС України

Real time web analytics, Heat map tracking