НДЛ ПППД ДЮІ МВС України експериментує нові методи кататимно-імагінативної психотерапії з метою зняття стресу та розширення можливостей перебувати в стані рівноваги |
17 жовтня курсанти 204 взводу стали учасниками тренінгу з розвитку стресостійкості розробленим в НДЛ ПППД ДЮІ МВС України. Другокурсники вже адаптувалися до умов системи МВС на факультеті підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції, але навчально-виховне навантаження, психологічні особливості юнацького віку по-своєму здійснюють вплив на порушення балансу їхньої життєдіяльності. Відомо, що правопівкульне мислення відповідає за асоціації та емоційні реакції на стресову ситуацію. Асоціаціями стресу, на думку курсантів, є такі поняття, як знервованість, біда, стурбованість, напруження, неврівноваженість, схвильованість, тривожність, страх, втома, біль, страждання, гнів, поганий настрій, спустошення, злість, агресія, розчарування, неприємні почуття, проблеми, кохання, безвихідь, смерть. Лівопівкульне мислення відповідає за логіку та впорядкованість асоціацій. Курсанти визначили стрес як неприємні переживання, які порушують звичні комфортні умови життєдіяльності. Кожен має свій набір копінг-стратегій – методів опанування поведінкою в стресі, але вони з зацікавленістю спробували нові технології з кататимно-імагінативної символ-драми психотерапії. Методи релаксації та запропоновані мотиви по справжньому створюють диво, допомагають за 5 хв. зняти зайве напруження та відпочити, сповнитися енергетичним ресурсом, усвідомити та переосмислити деструктивні структури власної психіки. Застосування фантазії є новітніми технологіями виходу із дистресу. Курсанти разом із психологом Когут Олександрою в діалозі обговорили всі хвилюючі теми, пов’язані зі стресом в їхньому віці: дистрес, еустрес, види кохання, сублімація сексуальної енергії, види інтелекту, фізіологічна реакція на стрес, психопрофілактика дистресу, як уникнути фрустрації, чотири центри розвитку самосвідомості особистості тощо. Мотив – центр руху особистості. Якими мотивами керуються курсанти другого року навчання? Стати висококваліфікованим фахівцем, отримати диплом, успішно продовжити навчання на наступних курсах, домогтися схвалення батьків і оточуючих, придбати глибокі і міцні знання, забезпечити успішність майбутньої професійної діяльності, отримати інтелектуальне задоволення, бути постійно готовими до чергових занять, бути прикладом для однокурсників, досягти поваги викладачів, виконувати педагогічні вимоги, уникнути осуду й покарання за погане навчання. Тренінги тривають. Бажаємо здоров’я! Науково-дослідна лабораторія з проблемних питань правоохоронної діяльності ДЮІ МВС України
|