Протягом останніх кількох років все частіше у суспільстві постає питання гендерної дискримінації у професіях. В сучасному мовленні досі фігурують поняття «суто чоловічих» або «суто жіночих» професій.

З самого дитинства ми чуємо, що дівчинка – «гарна хазяєчка», а хлопчик – «сильний захисник», ми знайомимося з дитячими книжками з відповідними малюнками, в яких назви професій гендерно марковані. Наприклад, «чоловічі професії то є «лікар», «пілот», «інженер», а жіночі – «вчителька», «вихователька», «секретарка».

Такий світогляд формується ще у школі, то не дивно, що на етапі свідомого професійного вибору школярі вже засвоюють традиційні гендерні ролі та обирають майбутні професії відповідно до них. Звісно ж, існують виключення, але вони не численні. Тому Ганна Бойцова, помічниця ректора з гендерних питань, та курсанти факультету №2 Жанна Носова і Вадим Нестєров завітали до спеціалізованої школи №5 з метою гендерно збалансованої профорієнтації. Учні дізналися, що таке «гендерна дискримінація» на робочому місці, і чому зараз приділяють багато уваги саме питанню гендерного паритету. 

Курсанти пригорнули увагу учнів розповіддю про життя в казармі, як проходять пари та практичні заняття, а також про те, як проводяться заняття з фізичної та вогневої підготовки, де дівчата ні чим не поступають хлопцям. Тому деякі учні виявили бажання долучитися до лав Донецького юридичного інституту, щоб стати поліцейським, бо #тутвартонавчатисьщобзахищати.

 

  • 01
  • 02
  • 01
  • 02

Помічник ректора з гендерної політики

Ганна Бойцова

Real time web analytics, Heat map tracking