Психологічний тренінг в ДЮІ МВС України: «Імідж працівників відділення кадрового забезпечення» |
Психологічні тренінги зі службовцями практичних підрозділів Національної поліції в Донецькому юридичному інституті тривають. 8 червня 2018 року старший психолог СКЗ КВП ГУНП в Дніпропетровській області, підполковник поліції Кендиш Олена, старший лейтенант поліції Слащиліна Анна та науковий співробітник ДЮІ МВС України, кандидат психологічних наук Когут Олександра провели тренінг на тему: «Імідж працівників відділення кадрового забезпечення». Людська душа потребує взаємодії та постійного єднання зі світом. Взаємодія у групі – важливий комунікативно-діловий аспект спілкування. Встановлювати контакт, приймати та визнавати цінність кожного учасника групи, разом навчатися, співпрацювати – важливі колективні цінності колективу з гарним іміджем. Імідж є одним із найпотужніших механізмів впливу на аудиторію. Фактор іміджу значно впливав на хід і політичних, і державних процесів упродовж всього існування людства. Питання розвитку іміджу будь-якого колективу пов’язане з соціальним змістом, і є ланкою більш організованої системи. Відношення до суспільства, до національності відображаються й на згуртованості в колективі, на іміджі кожного, і колективу в цілому. Самооцінка особистості зростає, якщо вона є частиною країни, яка має перспективи та можливості для розвитку. Патріотичність, як відношення до своєї країни, як віра в майбуття впливає на вмотивованість до справи, до життя. Актуальними та проблемними для українців є питання мотивації до професії, до планування майбутнього, але, не дивлячись на перешкоди соціального плану, які, хоч і зменшують можливості для саморозвитку та зросту, та все ж таки, залишають місце для професійного самовдосконалення за допомогою створення успішного іміджу колективу та особистого іміджу. Учасники тренінгу за допомогою креативних методів психології спілкувалися на теми: згуртованість, мотивація, суперництво, конкуренція, лідерство, вибір лідера, самопрезентація. В ігровій ситуації виявлено групову та індивідуальну динаміку кожного, що сприяє розвитку самосвідомості та згуртованості у колективі. Імідж – це штучно створений образ, завдяки якому в навколишніх створюється враження про людину. Імідж створюється із внутрішніх та зовнішніх складових. Тренерами вдало підібрано методи для розвитку таких складових іміджу, як: імідж, тип, персонаж, образ, шарм, харизма. Імідж ‒ картина, на якій зображено людину, чи об’єкт, який вона спостерігає у галереї власних вражень. Сама створює себе – автопортрет, замовлений портрет у фахівця – робота іміджмейкера. Образ – картина у свідомості того, хто її споглядав. Тип – відокремлення одних картин від інших і подальше групування їх за спільними ознаками. Типаж – сукупність цих ознак. Персонаж – головний елемент картини – іміджу. Харизма – те, що змушує картину визнати шедевром мистецтва, віднести її до кращого світового доробку, або захоплюватися нею. Шарм – ювелірна робота, ідеально змайстрований ланцюжок з різних дорогоцінних камінців, кожен з яких має велику ціну і є елементом одного нерозривного цілого. Якщо прибрати один із камінців ланцюжок матиме вже не ту ціну, що мав колись. Бажаємо успішного іміджу. НДЛ ПППД ДЮІ МВС України
|