Донецький юридичний інститут МВС України
Головна сторінка Всі новини До Дня журналістики з курсантами вишу провели тренінг з медіаграмотності та критичного мислення
Офіційні сторінки ДЮІ у соціальних мережах
facebook twitter
youtube instagram
Новини за календарем
2018
Червень
Пн284111825
Вт295121926
Ср306132027
Чт317142128
Пт18152229
Сб29162330
НД31017241
Про інститут
Статистика відвідувань


74.8%Ukraine Ukraine
4.9%Kuwait Kuwait
3.5%United States United States
3%United Kingdom United Kingdom
2.6%Russian Federation Russian Federation
2.2%Italy Italy
1.6%France France
1.5%Poland Poland
0.9%Germany Germany
0.7%Turkey Turkey

Сьогодні: 429
Вчора: 526
Цього тижня: 955
Минулого тижня: 3356
Цього місяця: 8748
Минулого місяця: 13575
Всього: 1260945


До Дня журналістики з курсантами вишу провели тренінг з медіаграмотності та критичного мислення

Напередодні Дня журналіста з курсантами Донецького юридичного інституту МВС України, за підтримки ректора інституту Віктора Бесчастного, було організовано тренінг з медіаграмотності та критичного мислення, який провів Андрій Барулін - журналіст видання «krivbass.city», сертифікований тренер з медіаграмотності Академії Української Преси під патронатом DW Akademi, громадський діяч.

«Людина в світі медіа повинна бути медіаграмотною» - зауважив Герберт Маршалл Маклюєн, і саме навички медіаграмотності дозволяють орієнтуватися у складному медіапросторі й використовувати медіа для власного розвитку, не ставши жертвою впливу ЗМІ, бо саме медіаграмотність - одна з ключових компетенцій людини 21 сторіччя, особливо в умовах стрімкої інформатизації суспільства.

Тренінг з медіаграмотності та критичного мислення складався з чотирьох модулів:

Модуль 1. Медіаосвіта та медіаграмотність. Робота над поняттями і сутністю медіаграмотності.

Учасники ознайомилися з основними поняттями і сутністю медіаграмотності, аналізуючи причини актуальності медіаграмотності в Україні, усвідомили роль критичного мислення і важливість дотримання критичної дистанції до медіа.

Пропаганда стає цілеспрямованою і протистояти їй дуже складно, тому важливо бути медіаграмотним і розуміти роль критичного мислення, дотримуватись критичної дистанції по відношенню до медіа.

Модуль 2. Види інформації: інформування, пропаганда, реклама, PR, соціальна реклама, джинса.

Даний модуль сприяє формуванню уявлень про основні види інформації: інформування, пропаганда, реклама, PR, соціальна реклама, джинса. Учасники навчилися розпізнавати суттєві відмінності між інформуванням і пропагандою, фактом та судженням журналіста; дізнатися про маркери розпізнавання різних видів інформації.

Ми підпадаємо під вплив пропаганди частіше, тому що пропаганда краще сприймається, адже вона пливає на емоції, має яскраві відтінки і не змушує замислюватися. Інформування не завжди легко сприймається, адже там, де працює критичне мислення ми витрачаємо більше енергії, відчуваємо труднощі, біль, напругу.

Модуль 3. Функціонування мас-медіа. Об’єктивність медіа.
Наочна демонстрація та аналіз як працюють медіа в Україні і яку мету вони переслідують. Курсанти ознайомилися з маркерами якісного журналістського матеріалу та факторами впливу на якість журналістських матеріалів.
Для того, щоб сформувати усвідомлене медіа споживання, важливо починати аналіз медіа текстів з перевірки його джерела, авторства та мети публікації.

Модуль 4. Маніпуляції у ЗМІ. Види і форми маніпуляцій.

Під час розгляду цього модуля учасники з’ясували механізми впливу маніпуляцій на людину, довели на прикладі відеоматеріалів, що всі люди схильні підпадати під вплив маніпуляцій, ознайомилися з видами та формами різноманітних маніпуляцій у ЗМІ.

ЗМІ вивчають уподобання кожної цільової аудиторії. Для того, щоб текст сприймався відповідною цільовою аудиторією, ЗМІ розставляють акценти відповідно до чуттєвих зон сприйняття людей.

Після проходження даного тренінгу кожен учасник зміг підвищити власні компетенції і дати собі відповіді на такі питання: Як не потонути в інформаційному дощі? Як медіа формує наше сприйняття реальності? Як сприймають медіамеседжі різні аудиторії? Інформація, джинса, реклама, соціальна реклама та PR - основні маркери та відмінності? Хто і навіщо створює фейки? Яким є алгоритм фактчекінгу та основні інструменти перевірки фейків? Деякі з питань визнали жваве обговорення та дискусію серед курсантів, що свідчить про медіаграмотність кожного з учасників трунінгу.

Група комунікації ДЮІ

 
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ

Телефони:
067 914 74 54
067 318 80 76
099 956 31 08

Електронна пошта:
vstup.dui@i.ua

Графік роботи:
щоденно з 9:00-18:00
вихідні з 9:00-14:00

Нашi контакти:

м. Кривий Ріг,
вул. Степана Тільги, 21
вул. Співдружності, 92а

Телефони:
067 914 74 54
067 318 80 76
099 956 31 08

м.Маріуполь,
просп.Будівельників, 145

Телефони:
050 035 05 53
096 032 70 72

Електрона пошта:

postmaster@dli.donetsk.ua

Напиши листа ректорові
Пошта ректора
Електронна скринька довіри
Вiдвiдувачу
Корисні посилання
JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval