Донецький юридичний інститут МВС України
Головна сторінка Всі новини Психологічний супровід на початку професійного навчання
Офіційні сторінки ДЮІ у соціальних мережах
facebook twitter
youtube instagram
Статистика відвідувань


74.6%Ukraine Ukraine
4.8%Kuwait Kuwait
3.5%United States United States
3%United Kingdom United Kingdom
2.6%Russian Federation Russian Federation
2.2%Italy Italy
1.9%France France
1.5%Poland Poland
0.9%Germany Germany
0.7%Turkey Turkey

Сьогодні: 205
Вчора: 446
Цього тижня: 1061
Минулого тижня: 2742
Цього місяця: 11151
Минулого місяця: 15998
Всього: 1317666


Психологічний супровід на початку професійного навчання

Студентські роки найкращі та найцікавіші в житті кожної людини. Юнаки та дівчата вже обрали професію «юрист» та засвоюють знання, вміння, навички. В кожного свої наміри, свої цілі, цінності та переживання. Внутрішній світ молодої особистості сповнений надіями, мріями, планами про світле майбуття та самореалізацію. «Пізнай самого себе» ‒ це лозунг не тільки філософів епохи античності, а й задача юнацького віку. На кожному віковому етапі особистість орієнтується на ідеали, які допомогли в реалізації тим, хто вже пройшов доріжку соціальної адаптації та здобув певні успіхи на даному шляху. Так, наставниками в ДЮІ є науково-викладацький склад та наукові співробітники науково-дослідної лабораторії з проблемних питань правоохоронної діяльності.

Цього тижня студенти першокурсники групи 109/17 К прийняли участь у тренінгу з адаптації «Знайомство». Адаптація студента у групі має різні форми: взаємовідношення із іншими, самоусвідомлення себе в новому оточенні, ідентифікація з професійним образом «Я-юрист». Студенти стають більш дорослими, самостійними, самоорганізованими та самовмотивованими. З для цього для них важливо засвоїти деякі соціальні вміння та навички. Вміння презентувати один одного, яке вони набували під час тренінгу, є важливим у їхній соціалізації. Розвиток рефлексивного мислення (самоусвідомлення) також є невід’ємним на кожному етапі особистісного зросту. Група тільки формується, тож на початку групи було визначено цінності, які в подальшому стануть основою групової згуртованості: дружелюбність, створення атмосфери взаємодовіри, чесність, відкритість у спілкуванні, доброзичливе ставлення один до одного.

Студенти розповіли про себе, дізналися про інших, глибше пізнали одне одного. В теплій доброзичливій атмосфері поділилися власними поглядами щодо мотивації вибору професії «юрист» та вишу. Більшість з них обрали професію, керуючись мотивом «інтерес до професії», деякі наслідували батьків тощо. Деякі обрали виш, тому що мріяли вступити до нього ще з молодших шкільних років. Серед значущих мотивів до навчально-професійної діяльності першокурсники обрали такі як: стати висококваліфікованим фахівцем, придбати глибокі й міцні знання, досягнути поваги викладачів, отримати диплом, успішно продовжити навчання на наступних курсах, успішно вчитися, отримати інтелектуальне задоволення, забезпечити успішність майбутньої професійної діяльності.

Психологічний супровід на початку професійного навчання 1 Психологічний супровід на початку професійного навчання 2
Психологічний супровід на початку професійного навчання 3

Науково-дослідна лабораторія

з проблемних питань правоохоронної

діяльності ДЮІ МВС України

 
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ

Телефони:
067 914 74 54
067 318 80 76
099 956 31 08

Електронна пошта:
vstup.dui@i.ua

Графік роботи:
щоденно з 9:00-18:00
вихідні з 9:00-14:00

Телефони гарячої лінії МОН України:
Вступ
044 287 89 29
0 800 50 44 25
Вища освіта
044 481 32 67
044 481 32 63

Нашi контакти:

м. Кривий Ріг,
вул. Степана Тільги, 21
вул. Співдружності, 92а

Телефони:
067 914 74 54
067 318 80 76
099 956 31 08

м.Маріуполь,
просп.Будівельників, 145

Телефони:
050 035 05 53
096 032 70 72

Електрона пошта:

postmaster@dli.donetsk.ua

Напиши листа ректорові
Пошта ректора
Електронна скринька довіри
JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval