Донецький юридичний інститут МВС України
Головна сторінка Всі новини Психологічний супровід на початку професійного навчання
Новини за календарем
2017
Грудень
Пн274111825
Вт285121926
Ср296132027
Чт307142128
Пт18152229
Сб29162330
НД310172431
Про інститут
Статистика відвідувань


75.4%Ukraine Ukraine
5.2%Kuwait Kuwait
3.2%United States United States
2.9%United Kingdom United Kingdom
2.6%Russian Federation Russian Federation
2.3%Italy Italy
1.5%Poland Poland
1%France France
0.9%Germany Germany
0.7%Turkey Turkey

Сьогодні: 510
Вчора: 356
Цього тижня: 510
Минулого тижня: 3059
Цього місяця: 4645
Минулого місяця: 12596
Всього: 1172891


Психологічний супровід на початку професійного навчання

Студентські роки найкращі та найцікавіші в житті кожної людини. Юнаки та дівчата вже обрали професію «юрист» та засвоюють знання, вміння, навички. В кожного свої наміри, свої цілі, цінності та переживання. Внутрішній світ молодої особистості сповнений надіями, мріями, планами про світле майбуття та самореалізацію. «Пізнай самого себе» ‒ це лозунг не тільки філософів епохи античності, а й задача юнацького віку. На кожному віковому етапі особистість орієнтується на ідеали, які допомогли в реалізації тим, хто вже пройшов доріжку соціальної адаптації та здобув певні успіхи на даному шляху. Так, наставниками в ДЮІ є науково-викладацький склад та наукові співробітники науково-дослідної лабораторії з проблемних питань правоохоронної діяльності.

Цього тижня студенти першокурсники групи 109/17 К прийняли участь у тренінгу з адаптації «Знайомство». Адаптація студента у групі має різні форми: взаємовідношення із іншими, самоусвідомлення себе в новому оточенні, ідентифікація з професійним образом «Я-юрист». Студенти стають більш дорослими, самостійними, самоорганізованими та самовмотивованими. З для цього для них важливо засвоїти деякі соціальні вміння та навички. Вміння презентувати один одного, яке вони набували під час тренінгу, є важливим у їхній соціалізації. Розвиток рефлексивного мислення (самоусвідомлення) також є невід’ємним на кожному етапі особистісного зросту. Група тільки формується, тож на початку групи було визначено цінності, які в подальшому стануть основою групової згуртованості: дружелюбність, створення атмосфери взаємодовіри, чесність, відкритість у спілкуванні, доброзичливе ставлення один до одного.

Студенти розповіли про себе, дізналися про інших, глибше пізнали одне одного. В теплій доброзичливій атмосфері поділилися власними поглядами щодо мотивації вибору професії «юрист» та вишу. Більшість з них обрали професію, керуючись мотивом «інтерес до професії», деякі наслідували батьків тощо. Деякі обрали виш, тому що мріяли вступити до нього ще з молодших шкільних років. Серед значущих мотивів до навчально-професійної діяльності першокурсники обрали такі як: стати висококваліфікованим фахівцем, придбати глибокі й міцні знання, досягнути поваги викладачів, отримати диплом, успішно продовжити навчання на наступних курсах, успішно вчитися, отримати інтелектуальне задоволення, забезпечити успішність майбутньої професійної діяльності.

Психологічний супровід на початку професійного навчання 1 Психологічний супровід на початку професійного навчання 2
Психологічний супровід на початку професійного навчання 3

Науково-дослідна лабораторія

з проблемних питань правоохоронної

діяльності ДЮІ МВС України

 
Ми у соціальних мережах
facebook twitter
youtube instagram
Оберіть мову сайту:
Напиши листа ректорові
Пошта ректора
Електронна скринька довіри
Нашi контакти:

Адреси:
м. Кривий Ріг,
вул. Степана Тільги, 21
вул. Співдружності, 92а

м.Маріуполь, просп.Будівельників, 145

Телефони:
067 914 74 54
067 318 80 76
099 956 31 08
телефон/факс: (0564) 92 95 19

Приймальня
(0564) 92 94 92

Електрона пошта:
postmaster@dli.donetsk.ua

Вiдвiдувачу
Корисні посилання
JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval