Кафедра цивільно-правових дисциплін |
Склад кафедри1. Піддубна Дар'я Сергіївна завідувач кафедри. У 2012 році закінчила Національний університет "Одеська юридична академія". Кандидат юридичних наук (2015 р.). Викладає такі навчальні дисципліни: Цивільне та сімейне право, Аграрне право, Право екологічної безпеки, Правове регулювання органічного господарювання. 2. Князькова Любов Михайлівна, доцент кафедри. У 1990 р. закінчила юридичний факультет Ростовського державного університету. Кандидат юридичних наук (2001), доцент (2006). Викладає такі дисципліни: Основи Римського приватного права, Цивільне та сімейне право, Житлове право, Трудове право, Трудові спори, Складання цивільно-правових документів. 3. Ніколайченко Галина Михайлівна, доцент кафедри. У 1979 році закінчила Запорізький державний педагогічний інститут. У 2002 році Одеську національну юридичну академію. Кандидат юридичних наук (2007), доцент (2011). Викладає такі дисципліни: Розгляд окремих категорій цивільних спорів, Цивільний процес, Цивільне право та процес, Представник у цивільному процесі, Право соціального забезпечення, Інформаційне право, Забезпечення виконання зобов'язань, Делікти у цивільному праві, Виконавче провадження. 4. Шеховцова Вікторія Володимирівна, старший викладач кафедри. У 1988 р. закінчила Київський інститут народного господарства ім. Д.С.Коротченко. Кандидат економічних наук (2012 р.). Викладає такі навчальні дисципліни: Актуальні питання сімейного права, Спадкове право, Нотаріально-процесуальне право, Актуальні питання спадкування, Правочини з нерухомості, Правове регулювання відносин власності. 5. Буга Володимир Васильович – доцент кафедри. У 2002 році закінчив Донецький національний університет. В 2007 році закінчив Донецький державний університет управління. Кандидат юридичних наук (2013 р.). 6. Буга Ганна Сергіївна – доцент кафедри. В 2009 році закінчила Макіївський економіко-гуманітарний інститут. Кандидат юридичних наук (2013 р.).
Основними завданнями кафедри є:- реалізація освітньо-професійних та освітньо-наукових програм, навчальних планів підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації фахівців; - вироблення єдиної загальноінститутської концепції втілення змісту освіти за дисциплінами, з дисциплін кафедри, з метою поєднання теоретичного навчання із практичною спрямованістю підготовки фахівців; - організація та здійснення на високому рівні освітньої та навчально-методичної роботи із закріплених за кафедрою навчальних дисциплін, виховної роботи серед студентів, наукових досліджень за профілем кафедри; - розробка й затвердження єдиних критеріїв оцінки та засобів діагностики рівня засвоєння знань й оволодіння вміннями; - здійснення контролю та аналізу якості знань та вмінь через систему поточного, модульного й підсумкового контролів, державних екзаменів, захист кваліфікаційних (курсових, дипломних, магістерських) робіт; - здійснення освітнього процесу за всіма формами навчання та видами занять із закріплених за кафедрою дисциплін; - розробка, постійний розвиток та удосконалення дистанційних курсів з навчальних дисциплін кафедри; - розробка й систематичне оновлення науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін, які викладаються на кафедрі; - формування в майбутнього фахівця професійної компетентності, громадянської позиції щодо оцінки суспільних явищ, забезпечення прав і свобод людини та громадянина; - розробка і впровадження нових форм, методів і технологій навчання; - організація та проведення наукових досліджень за основними науковими напрямами кафедри; - організація контролю за прийнятими рішеннями з питань виконання вимог керівних документів з організації навчально-виховного процесу; - забезпечення виконання планів підвищення кваліфікації викладачів кафедри; - виховна діяльність; - керівництво самостійною навчальною та науково-дослідною роботою курсантів, слухачів і студентів; - проведення навчальних занять, організації керівництва самостійною роботою студентів (курсантів), здійсненні контрольних заходів відповідно до програм навчальних дисциплін, робочих програм навчальних дисциплін; - організація роботи наукових гуртків, різних заходів наукової спрямованості за профілем діяльності кафедри; - удосконалення змісту навчання із урахуванням сучасних досягнень юридичної та інших наук; - організація педагогічного контролю науково-педагогічної діяльності працівників у формі пробних, показових і відкритих занять з подальшим обговоренням на засіданні кафедри; - впровадження прогресивних методів і сучасних інформаційних технологій навчання; - організація, проведення та контроль процесу проходження практики (стажування) студентами, їх захисті в установленому порядку; - координація та забезпечення підготовки випускних кваліфікаційних робіт; - участь у підвищенні кваліфікації науково-педагогічних працівників; - організація самостійної роботи студентів, курсантів, слухачів через систему індивідуальних занять і консультацій; - рецензування, обговорення досліджень на засіданнях кафедри і міжкафедральних семінарах; - вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду та юридичної практики з метою підвищення наукового рівня, професійної культури та педагогічної майстерності працівників кафедри; - підготовка відгуків, рецензій на дисертації та автореферати дисертацій за профілем кафедри; - організація взаємодії з іншими навчальними закладами, проведення спільних засідань кафедр, «круглих столів», підготовка та видання наукової та навчально-методичної літератури; - залучення студентів до наукової роботи; - налагоджування співпраці з профільними кафедрами інших навчальних закладів у науковій сфері за відповідними напрямками; - висунення пропозицій щодо присвоєння вчених звань доцента і професора працівникам кафедр; - підготовка і видання навчальної, наукової, методичної літератури (підручників, навчальних посібників, курсів лекцій, задачників, словників, довідників, (збірників, методичних розробок тощо) з проблем юридичної освіти для вищих навчальних закладів, у тому числі і вищих навчальних закладів системи МВС України, а також літератури загального користування; - рецензування авторефератів, монографій, підручників, навчальних посібників, словників, довідників, та звітів тощо; - забезпечення діловодства кафедри згідно із затвердженими номенклатурою справ та інструкцією з діловодства; - висвітлення результатів діяльності кафедри на інформаційних стендах, веб-сайті Інституту, а також у засобах масової інформації; - розробка, постійний розвиток та удосконалення дистанційних курсів з навчальних дисциплін кафедри; - проведення спеціальних занять для учнів середніх загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів з метою здійснення профорієнтаційної роботи; - участь у профорієнтаційних заходах інституту; - забезпечення роботи кураторів навчальних груп; - вжитті заходів щодо пропагування у студентському середовищі здорового способу життя і слідування цьому. - організація та відбір на конкурентній основі докторантів, аспірантів, ад’юнктів, за науковою спеціальністю 12.00.05 – трудове право та право соціального забезпечення; - організація та контроль навчання докторантів, аспірантів, ад’юнктів за науковою спеціальністю 12.00.05 – трудове право та право соціального забезпечення. - розгляд дисертацій, представлених до захисту, контроль за дотриманням термінів захисту дисертацій докторів філософії у галузі знань «Право» та докторів наук за науковою спеціальністю 12.00.05 – трудове право та право соціального забезпечення. - керівництво науковою роботою студентів, курсантів, слухачів, які беруть участь у виконанні НДР кафедри, студентських наукових гуртках, наукових конференціях, семінарах та олімпіадах, безпосереднім організатором яких є кафедра. Поштова адреса: м. Кривий Ріг, вул. Степана Тільги, 21, каб. 203 Завідувач кафедри - Піддубна Дар'я Сергіївна, кандидат юридичних наук
Співпраця з практичними органами, організаціями, установами кафедри цивільно-правових дисциплін:
Запрошення практикуючих юристів безпосередньо на лекційні та семінарські заняття – основа майбутнього працевлаштування, ознайомлення з практичними аспектами реалізації правових норм.
Кафедра цивільно-правових дисциплін забезпечує вивчення наступних навчальних дисциплін:
ГРАФІК проведення консультацій
|