Головна сторінка Всі новини Співробітники ДЮІ підвищують комунікативну компетентність
Новини за календарем
2015
Липень
Пн 29 6 13 20 27
Вт 30 7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24 31
Сб 4 11 18 25 1
НД 5 12 19 26 2
Про інститут
Статистика відвідувань


76.5% Ukraine  Ukraine
6.2% Kuwait  Kuwait
2.6% Italy  Italy
2.4% Russian Federation  Russian Federation
2.2% United States  United States
1.9% United Kingdom  United Kingdom
1.5% Poland  Poland
1.1% France  France
0.9% Turkey  Turkey
0.8% Germany  Germany

Сьогодні: 42
Вчора: 212
Цього тижня: 548
Минулого тижня: 1831
Цього місяця: 3490
Минулого місяця: 7366
Всього: 843180


Співробітники ДЮІ підвищують комунікативну компетентність

Ні в кого не викликає заперечень той факт, що комунікації посідають значне місце в житті суспільства взагалі та кожної людини зокрема. Вміння вдало та ефективно комуніціювати дуже часто відіграє визначальну роль під час спілкування. Насамперед пильної уваги заслуговують комунікативні навички представників тих професій, які тісно пов'язані з вихованням та навчанням людей, спілкуванням з ними, оскільки від рівня «комунікативних  знань» безпосередньо залежить якість виконання покладених на цих осіб обов’язків. Отже, ця тема є актуальною для співробітників Донецького юридичного інституту, тому тренерами Науково-дослідного центру психотренінгових технологій було проведено низку тренінгів на тему «Конструктивна комунікація працівників ОВС».

Під час проведення тренінгів було розглянуто поняття комунікації, її мета та завдання. Учасниками зазначалося, що «комунікація» в широкому тлумаченні ототожнюється із поняттям «спілкування». У вузькому розумінні комунікація являє собою складний процес, у ході якого відбувається не лише обмін інформацією, але й формування, відправлення, отримання, уточнення, інтерпретація інформації тощо.

У межах програми тренінгу було представлено та проаналізовано комунікативні моделі, серед яких «Комунікатор - Реципієнт», «Квадрат повідомлення», «Айсберг».

Учасниками тренінгів було виокремлено специфіку комунікації, яка проявляється у наступному:

  • комунікація передбачає наявність єдиного комунікативного простору;
  • учасники комунікації є активними суб’єктами взаємного інформування;
  • взаєморозуміння у процесі комунікації досягається наявністю зворотного зв’язку;
  • комунікативний вплив можливий лише за умови, коли людина, яка спрямовує інформацію (комунікатор), та індивід, який її приймає (реципієнт), наділені єдиною або подібною системою кодифікації і декодифікації інформації;
  • в учасників комунікації має бути ідентичне розуміння ситуації спілкування;
  • у ході обміну інформацією можуть виникнути комунікативні бар’єри.

Під час представлення комунікативної моделі «Айсберг» тренерами було акцентовано увагу на важливій ролі невербальної комунікації у процесі спілкування людей.

Виконуючи завдання у підгрупах, учасники тренінгів активно працювали над виявленням комунікативних бар’єрів, що виникають під час спілкування, а також розробкою шляхів їхнього подолання.

Завершилася серія тренінгів зворотнім зв’язком, який було надано учасниками, де вони відзначили позитивний вплив проведених заходів, підкреслили важливість  отримання й закріплення вмінь та навичок ефективного спілкування для особистісного та професійного росту кожного працівника ОВС.

 

 

Науково-дослідний центр психотренінгових технологій

 
Оберіть мову сайту:
Нашi адреси:

Донецький юридичний інститут МВС України:
м. Кривий Ріг, 7й Зарічний мікрорайон, 24

Консультаційні пункти в Донецькій області:
м. Маріуполь, проспект Будівельників, 145
м. Слов'янськ, вулиця Карла Маркса, 41

Приймальна комісія

Телефони приймальної комісії:
096 199 59 38
099 956 31 08
(0564) 95 09 69
факс: (0564) 95 09 69

Електронна пошта приймальної комісії:
[email protected]

Напиши листа ректору!
Пошта ректора
Вiдвiдувачу
Для викладачів



Корисні посилання